26 Nisan 2010 Pazartesi

Asi Dizisi 27.Bölüm Ardından

2 yorum:

  1. MERHABA USAYKEN,arkaasim,kac gundurki,fursat tapib,bilgisayarda dogru durust otura bilmiyorum,,,tahsil yilinin sonu,isler cok....
    Her zaman oldugukibi klibler cok guzel,ellerine saklik,hep sevindim,cok ozlemisdim,su dizinin deyerini bir daha anladim,,,Asg ve ceza dizisini izliyordum,ama ASInin yerini tutamadi,o yuzden burakdim,simdi bir Tubanin dizisini izliyorum,,,
    diyorumki,ASI dizisinin ayni zamanda oyuncu ekibi cok mukemmeldi demi,,,bir sozle bizler su diziye cok baglandik,yakin akrabamiz kibi.
    ARrkadasim,bizleri sevindirdigincin bir daha tesekkurler ve ellerine saglik.Ve sevimli dizimizin yeni kliblerinde gorusenedek.
    YULIA

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yulia,

    Teşekkür ederim yorumun için...

    Herkeste bir telaş var okulların son haftalarının yaşandığı bugünlerde. Ben de pek fırsat bulamıyorum başka şeylerle uğraşmaya.

    Asi gibi bir dizi yok, haklısın. Bir iki dizi var baktığım ama, hiçbiri Asi'nin yerini tutmuyor. Bu yüzden dönüp dönüp Asi'yi seyrediyorum.

    Ailenle birlikte güzel, sağlıklı, huzurlu günler diliyorum sana.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için gmail adresi gereklidir...
Yorumlar, blog yöneticisi tarafından denetlendikten sonra, uygun bulunması halinde yayınlanacaktır...
İyi paylaşımlar...

İletişim: usayken@gmail.com