6 Mart 2010 Cumartesi

Yulia'dan - 8 Mart Dünya Kadınlar Günü




Butun Asi severleri karsidan gelen 8Mart Kadinlar bayramini tebrik edir,can sakliki,mutluluklar dilerim,

Kadinlarimiz en cok su bayrami sever,ailesi terefinden ,esi ,sevgilisi terefinden ,cvocuklari terefinden mehz su gun cok sevildiyini,deyerli oldugunu bir daha duyar,evezsiz oldukunu anlar,,,

Suna gore,canim Asi severler,su gun daha guzel,daha megrur,vugarli olmak gerekki sevdiklerimiz gozlerini bizden ayira bilmesin,eslerimiz iyiki guzel kadinlarimiz var desin.Hepimize mutluluklar,guzel eylenceli bayram sufrasi.

Sizleri seven YULIA.

6 mart 2010.

1 yorum:

  1. Sevgili Yuliacım,
    Ne güzel yazmışın ve ne iyi edip de kadınlar gününü kutlamayı unutmamışın.
    Ellerine sağlık.
    Senin içten, arı ve hoş yazılarınla karşılaşınca her zaman çok seviniyorum, bu sefer bir de demet ile karşılaştım üstelik. Bir lale demeti hem de.
    Çiçeklerin hepsini çok severim, bir bitki ve ağaç delisiyim ama lale apayrıdır benim için. Çok güzel bir lale demeti ile karşılaşınca, çok da sevindim.
    Ben kadınlar gününü bu sene telaş içinde, balyalar, hurçlar, koliler, denkler arasında, toz alarak, karton kutuların içindeki eşyaları tek tek açıp, temizleyip, yerlerine , eğer yerleri hazırsa, dizerek, elektrikli süpürgeyi ha bire çalıştırarak, en lazım olanların hangi kolilerde olduğunu araştırarak geçirdim taşınma süreci için aldığım beş günlük yıllık izin zarfında.
    Yeni düzenimizde henüz internet yok, doğalgaz var ama bağlantısı kör olduğu için ocak yok, telefon hattı var ama bizim evinki elektrikçi tarafından elden geçirilmesi gerektiği için henüz telefonumuz bağlanmadı yani internette faal olamadı.
    Düzensizlikten bir nebze de olsa düzene geçmiş sayılsak da oturmuşluk zaman alacak bu arada da bazı şeyler aksayacak mesela buradaki bayan arkadaşlarımızın kadınlar gününü kutlamak gibi.
    Sana çok teşekkür ederim canım arkadaşım.
    Unutmadığın ve lalelerle kutladığın için.
    Ben de tüm arkadaşlarımın kadınlar gününü kutluyorum ve bundan sonrakilerde yazı yazabileceğim anların olmasını diliyorum.
    Çok sevgiler.
    ACEMIDEMIRCI

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için gmail adresi gereklidir...
Yorumlar, blog yöneticisi tarafından denetlendikten sonra, uygun bulunması halinde yayınlanacaktır...
İyi paylaşımlar...

İletişim: usayken@gmail.com